۱۴۰۱ آبان ۷, شنبه

آرمیتا عباسی

آرمیتا عباسی توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده و مورد شکنجه‌های جسمی و جنسی قرار گرفته است.




آرمیتا عباسی متولد سال ۱۳۸۰ در کرج است در جریان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ ایران بازداشت شده‌است. وی پس  از یک هفته شکنجه و تجاوز به بیمارستان امام علی کرج منتقل و با مراجعه والدینش مجدد به محل نامعلومی انتقال یافته‌است.

 

روز سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱، آرمیتا عباسی توسط نیروهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران به بیمارستان امام علی کرج منتقل می‌شود.

احدی از کادر درمان بیمارستان، می‌گوید در معاینه اولیه از آرمیتا، وی دارای خونریزی داخلی، تجاوز متعدد مقعدی و پارگی واژن بوده‌است. اما نیروهای همراه وی اصرار می‌نمودند در گواهی پزشکی نوشته شود تجاوزها، پیش از دستگیری آرمیتا بوده‌است.

از بیمارستان با خانواده آرمیتا تماس گرفته می‌شود، آنها اظهار کردند ۸ روز است که دخترشان ناپدید شده‌است. پیش از رسیدن خانواده، نیروهای اطلاعاتی آرمیتا را از بیمارستان به مکانی نامعلوم می‌برند.

پزشکان و کارکنان بیمارستان امام علی روز بعد مقابل ورودی این بیمارستان تجمع می‌کنند اما مسئولان بیمارستان در پاسخ به اعتراض کادر درمان، همین سناریو را مطرح کرده و گفته‌اند که پرونده‌ی آرمیتا عباسی محرمانه است و نمی‌توانند در اختیار سایر پزشکان قرار دهند.

برخی از خبرها حاکی از آن است که ماموران رژیم جمهوری اسلامی از خانواده‌ی آرمیتا درخواست پول کرده‌اند.




 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مجید محمدی

  مجید محمدی آتشنشانی که یکی از معترضان مرگ مهسا امینی بود که در تاریخ 4 مهر از منزلش ربوده شد و حکم اخراج از محل  کارش به خانواده ابلاغ شد ...